Stanowisko: Opiekun Klienta w branży IT / Client Account Manager

Zakres obowiązków:

  • Bezpośrednia obsługa klienta oraz udzielanie wsparcia technicznego telefonicznie i mailowo;
  • Rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na zapytania klientów związane z funkcjonowaniem stron internetowych;
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta;
  • Monitorowanie i raportowanie wszelkich kwestii związanych z obsługą klienta.

Wymagania:

  • Podstawowa znajomość działanie oprogramowania CMS (np. WordPress);
  • Znajomość narzędzi typu CRM (np. ClickUp);
  • Doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta.

Co oferujemy:

  • Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko;
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się branży marketingu internetowego.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV poprzez formularz na stronie. W CV prosimy zawrzeć poniższą treść zgody:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez sm32 STUDIO z siedzibą w Żywcu przy ul. Sobieskiego 7 podanych przeze mnie danych osobowych, wykraczających poza katalog danych osobowych określony w przepisach prawa pracy regulujących zakres danych osobowych, których pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zawartych w formularzu kontaktowym i w załączonym przeze mnie CV w celu i na czas przeprowadzenia procesu rekrutacji. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie poprzez wysłanie informacji zawierającej imię, nazwisko i adres email drogą mailową na adres: sm32@sm32.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed wycofaniem zgody. Podanie ww. danych osobowych jest dobrowolne.”